Temné miesta - 12/12

Ďakujem všetkým ktorí tento kec čítali.

„Takže ako ste sa to vlastne dali do kopy, vy dvaja?“

Stark znova dolial do pohárov a aj Ronin, ktorá mala dosť veľkú spotrebu alkoholu, začala čudovať, ako to zvláda. Sedeli na základni Nových Avengerov, ktorí tu boli všetci a kam ich pozvali.

„Asi to bude skôr otázka na mňa. O Clintovi to čo viete, ale o mne nie. Teda predpokladám, nič som vám nevravela?“

Captain prikývol. A Ronin sa predsa len odhodlala povedať im o svojej minolosti. Krvavej, no predsa jej súčasti.

„Kde by som tak začala?“ Nachvíľu sa odmlčala, akoby sa rozhodovala, no potom pokračovala. „Narodila som sa v bývalom Stalingrade, roku 1984, počas jednej z temnejších nocí Ruského národa. Rodičov som stratila krátko po narodení a tak ma zobrali do Červenej akadémií. O tej vám Natasha asi čo to rozprávala.“ Koľký krát už to „čo to“ použila? Rozpráva divne celkom iste.

„Tam som bola až do svojich dvanástich rokov. Bola som jedna z najlepších chráneniek, ktoré tam kedy vyrastali. Ale asi ako jediná som si uvedomovala blbosť celého systému. Nechcela som zabíjať, aspoň nie moje kamarátky, ako ma to velitelia nútili. A tak som ušla. Nejako, ani neviem ako, som sa dostala do Londýna. Tam som vyhľadala ruskú štvrť, no to pre mňa nebola veľká výhra. Spravili si zo mňa handru, do ktorej môžu utrieť všetky svoje špiny. Bola som trénovaná, ale ak vás niekto sústavne psychicky utláča, začne vás to zabíjať. Nemala som ani trinásť a bola som, ako to povedať, v podstate kurva... Prostitútka, pardon Kapitán.“ Alexa sa s úsmevom opravila keď zbadala výraz trochu staromódneho vojaka. Ostatní nemali taký výraz ako on. Mali výraz ktorý vonkoncom nečakala. Ľutovali ju. A tak pokračovala.

„Tak som fungovala okolo 4 mesiacov, keď som stretla muža ktorí to zmenil. Zozačiatku som vedela, že nie je taký ako tí ostatní čo boli s ním. Viete mafiáni. Neskôr mi povedal, že mal získať dôkazy aby ich obvinil. Aj keď ich získal, zostala som s nimi, ale stretávali sme sa. Otehotnela som. Cítila som, že je to jeho dieťa a tak som ho zavolala. A on ma zobral preč. Bola to neskutočná úľava, keď vás nikto nemlátil, nekričal na vás... Chvíľu po svojich štrnástich som porodila dvojičky. Chlapca Nikolaia a dievča Nikoletu. Ukážem vám fotku.“ Neodolala a musela to ako hrdá mama povedať. Avengers si ju nechali kolovať  a Tony poznamenal že „vcelku milý teenegeri“ a aj ostatní jej povedali že má „veľmi pekné deti.“ A aj pekného priateľa, pomyslela si.

„S akej organizácie bol ten muž?“ spýtal sa Bruce, ktorému táto otázka zjavne nedala pokoja. To s akým výrazom sa na ňu pozreli ostatní, značilo, že ani im. Natasha a Clint na ňu žmurkli.

„Zo S.H.I.E.L.D.-u. Clint, predsa. Chceli ste počuť príbeh ako sme sa stretli.“ Alexa sa musela zasmiať na ich prekvapených výrazoch.

„Nevravel si, že máš viac detí.“ Uštipačne poznamenal vynálezca. „Ale to muselo byť pred tým než si si zobral Lauru, nie?“

„Áno.“ Clint sa rozhodol pokračovať miesto Alexy. „Keď mali deti štyri roky a Alexa dosiahla plnoletosť, prevelili ma na vyššie miesto a ju tiež prijali do S.H.I.E.L.D.-u. Dávali ohľad na deti, no Alexa chcela aby som si čas od času zobral voľno a bol s deťmi, aby sa ona mohla venovať kariére. Lenže to som chcel robiť aj ja. Nakoniec sme sa rozhodli, že deti necháme bývať u Alexinej kamarátky  a budeme za nimi chodiť. A vtedy sa to medzi nami začalo kaziť. Zobrali sme sa aby sme to ako tak urovnali, ale nešlo to. Mimochodom Nat nám bola za svedka.“ Usmial sa a kývol k ryšavej agentke.

„Rozviedli sme sa ani nie dva mesiace po svadbe. Po pol roku som na jednej akcii stretol Lauru. Niekedy vtedy sme sa prestali stretávať, k deťom sme chodili na striedačku. Tak to bolo asi jedenásť rokov. Keď som sa rozviedol pridelili nás na tú istú základňu. Neviem či len tak náhodne, alebo náročky. Každopádne udobrili sme sa a začali spolu chodiť, ospravedlnili sa deťom... Tak a sme tu.“ Zakončil rozprávanie.

Po chvíľke ticha sa ozval Tony. „Nemyslel som, že príbeh stretnutia nejakého páru, môže byť taký zaujímavý.“

Všetci sa zasmiali a Alexa dodala. „My predsa len nie sme len tak nejaký pár.“