Temné miesta (Dark places) - 8/12

„Madam Viper. Rád vás spoznávam.“

„Vaša práca je pre nás naozajstným vzorom.“

„I ja rada spoznávam vás. Trickshot. Swordsman.“ Viper sa jemne uklonila pri každom mene a neprestávala sa usmievať. Bola dokonalá pasť na mužov a teraz to náležite ukazovala.

„Takže. Ako to bude s naším spojenectvom?“

„Nie tak unáhlene, drahá Barton. Prečo sa vlastne chcete postaviť proti S.H.I.E.L.D.- u po boku HYDRY?“

„Nikto nemá lepšie vybavenie. A pomsta z dobrým vybavením je najlepšia pomsta.“
„Vravíte mi z duše. I ja sa chcem pomstiť.“
„A za čo, madam Viper?“

„Za urážku. Poznáte to, nie Jaques? Zhodia vás na kolená  a vy to chcete vrátiť.“

„Nie že by sa mi to niekedy stalo.“ Duquesne Viper neveril a bol tu len preto, že to jeho adoptívny syn chcel. Barney Viper veril až veľmi a to sa mu práve nepozdávalo.

Viper sa usmiala. Neurčito ako to už mala vo zvyku.

„Takže vy sa chcete pomstiť Ronin. Spravte to ale nezabite ju. Ja ju chcem aj kvôli iný veciam. Nebojte sa budú bolieť.“

„Platí.“

 

Alexa sa rozhodovala. Musela sa rozhodnúť. Pôjde za ním? Čo ak tam bude Laura? To by nezniesla. Ale chce vidieť Clinta. V hlave sa jej točil jeden veľký kolotoč. Nakoniec sa rozhodla. Musí ho vidieť.

 

„Aké to bolo? Teda čo si videl v tme, videl si niečo Pietro?“

„Ako že svetlo na konci tunelu? To nie.“ Pietro sa usmial. S Clintom si síce najprv „nerozumel“ no teraz si pripadal ako keby hovoril so svojím najlepším priateľom. „Videl som tmu a potom Wandu. A ty?“
„Tiež nič. Smrť som si predstavoval inak. Hlavne som si nepredstavoval, že ju prežijem.“

Obidvaja sa zasmiala.

„Ja tiež nie. Nevieš kedy sa mám pripojiť k tímu agenta Coulsona?“

„To fakt netuším.... Laura! No tak no tak!“

To že Clinta prišla navštíviť jeho rodina ho veľmi potešilo. Chodili za ním každý deň, a jeho deti boli presvedčené, že musia ocina udržať na posteli čo najdlhšie.

Laura ho pobozkala na čelo.

„Už sa máš lepšie?“

Pietro sa potichu vytratil.
„Ujde to, no. Doktori povedali, že za 2 mesiace budem môcť znova trénovať, takže som fajn.“

„To sa teším. Bála som sa o teba vieš?“

„Viem.“ Clint ju mal stále rád. Ale aj vtedy keď ešte boli manželia mal radšej Alexu. Bolo medzi nimi puto ktoré sa nedalo potrhať.

„Neruším?“

Stála tam Alexa v dlhých šatoch a vysokých vojenským topánkach. Šaty na nej už dlho nevidel. Usmial sa.

„Samozrejme že nie. Laura toto je Alexa – veliteľka 9. úrovne.“

„Teší ma.“ Laura nemala dôvod vidieť v nej hrozbu, no videla ju. Ani nevedela v čom bola jej hrozbou, no cítila to.

„Aj mňa. Cítiš... cítite sa už lepšie agent Barton?“
„Dobre... teraz, teraz sa už cítim dobre.“ Cítil sa dobre. S ňou sa bez ohľadu na to čo ho bolelo, cítil dobre. S ňou bolo všetko dobre. A tak to aspoň na čas malo zostať. Ale iba na čas....