Temné miesta (Dark places) - 1/12

Je tu znova pár zmien - Ronin je v komixoch muž a ja som z nej spravila ženu. Udalosti z AoU beriem do úvahy ale Agentov S.H.I.E.L.D.- u len po istú časť. Pre zaujímavosť si na hlavnej stránke môžte pozrieť aj moju predstavu agentky 16. Enjoy!

Alexandrovna mala 31 rokov. Žena v najlepšom veku na svadbu a deti, rodinný život a iné veci, ktoré pravdupovediac neznášala. Alebo väčšinu z nich. Obyčajná žena by už v jej rokoch bola vydatá, možno tehotná, ale ona si to dovoliť nemohla. Ona nebola obyčajná žena. Ona bola agentka. Vycvičená v Červenej miestnosti, zo schopnosťami Čiernej vdovy, v službách S.H.I.E.L.D.- u, na vedúcej pozícií veliteľky 9. levela... a tak by sa dalo pokračovať donekonečna. A s tajomstvami, samozrejme. Každý má svoje temné miesta.

Bolo upršané ráno. Nikto nemal rád takéto rána. Fury snáď najviac, lebo agenti vtedy boli ospalí a nedalo sa s nimi normálne fungovať. Ani jeden z veliteľov tu nebol a to robilo situáciu ešte chúlostivejšou. Agentka Alexandrovna Samoilova číslo 16, jedna z veliteľov, mala za úlohu skontrolovať tím veliteľa Coulsona, Hillová si nedobrovoľne zobrala dovolenku a Fury pomaly začal ľutovať že ju k tomu nútil. Podľa všetkého si bude musieť vystačiť sám, keď ešte aj Bartona a Romanovovu poslal so 16-tkou. Položil noviny, ktoré čítal a chtiac či nechtiac otvoril dvere na kancelárií a vyšiel do ruchu v novej riadiacej centrále S.H.I.E.L.D.- u.

„Alexa, kde zas toľko trčíš?“

„Myslíš, že sa na tomto dá ísť rýchlejšie? Ešte raz ma budeš nútiť ísť na tých herkách od S.H.I.E.L.D.- u tak si ma fakt neželaj!“

„Nechcete s tým prestať? Že sa nehanbíš Clint! To že bude vyvádzať Alexa som predpokladala ale ty? Ste hrozný!“

„Nerozčuľuj sa Nat! To bude od nedostatku spánku.“ Clint zívol a zabrzdil.

„Alebo niečoho iného.“ Alexa škeriaco zliezla  z motorky. Nevedela prečo, ale od doby čo sa Clint rozviedol ju bavilo doberať si ho ešte viac ako predtým. Postavila svoju motorku vedľa Clintovej a z nenávistným pohľadom sa od nej odvrátil. Naozaj milovala Harleyky a obyčajná BMW motorka ju privádzala do šialenstva.

„Radšej by som šla lietadlom. Mám rada lietadlá. Viac než poondené motorky S.H.I.E.L.D.- u.“

„Môžeš prestať vymýšľať, Alexa? Bolí ma z vás hlava“, zavelila Natasha otráveným hlasom. „Kde to sakra je? Pamätá si vôbec niekto z vás vchod na Ihrisko?“

„Teoreticky. Asi to bude na nejaké heslo. Nevieš, Alexa? Ty si tu veliteľ.“

„Asi niečo ako v tej základni na Aljaške, či v Kanade, alebo kde to vlastne bolo.“

„Takže vy neviete? Ja zomriem, naozaj z vás zomriem.“ Kamienok, ktorý bol najbližšie pri Natashi odletel naozaj ďaleko. Potom sa bez toho aby niečo povedala, vybrala obísť zadané miesto dookola. Našťastie všetkých, sa kde sa vzal tu sa vzal Coulson z nejakou babou, ktorá sa ani jednému z nich práve nepozdávala ale všetci zostali ticho.

„Takže ste nás našli.“ Phil sa usmieval stále rovnako, čož prinútilo usmiať sa aj Clinta z Natashou. „Toto je agentka Skye.“ Dievča vedľa neho sa usmialo a podalo im ruky.

„Veliteľka Alexandrovna Samoilova. Riaditeľ Fury ma poslal aby som vám spolu s agentmi Barton a Romanovovou istý čas pomáhala. Dúfam, že sa vám Ihrisko pozdáva?“

„Je výborne vybavené. Nasledujte ma, spravili sme tu pár zmien.“ Clint mykol ramenami a vidal sa za Coulsonom a Agentkou Skye. Dievčatá ho nasledovali.

Po prehliadky ich ubytovali a ukázali im miesto kde sa stretnú na večernú poradu. Mali bývať v dvoch izbách spojených chodbou. Natasha si vybrala samostatnú izbu, lebo vyhlásila, že nemieni počúvať ich večné dohadovačky. Vybalili zbrane a náradie do úložných priestorov a rozhodli sa, že si pred poradou pospia. Keď sa za Alexou a Clintom zavreli dvere, Natasha si nebola práve istá, čo si pod tým spaním predstavujú ale nechala ich. A o dve hodiny, stíchlo všetko, za obidvoma dverami a Alexa s Clintom sa uložili spokojní spať. Keď sa prebudili počkali Natashu a po pamäti išli na miesto porady. A keď si mysleli, že Skye je im najnesympatickejšia zo všetkých obyvateľov Ihriska, mýlili sa...